Jag äter i alla fall inte som David Hasselhoff!

Posted on 21 mars 2009

2


Blev öl och dans igår – en trevlig afton. Blev dessutom rumpgnuggad av en 30+ kvinna på krogen (brukar inte vara den åldern på stället jag hänger på – men hon hade uppenbarligen smugit in). Han la dessutom handen på min bak med en lätt smek, skulle kanske haft min chans där som hora. 500-700 kronor/samlag, är det rimligt mån tro? Jo, det tycker jag nog, mer är jag fan inte värd. Det är nog viktigt att inte bli för girig, då får man inga kunder. Men jag tar extra taxa om det ska vara någon form utav kinky med i bilden, det blir liksom lite extra (som om man lägger på mer på pizzan – får man betala några kronor till).

Kom hem till slut i alla fall, hungrig. Hittade en halv muffins – den var god. Hittade pastarester – det var gott. Gjorde mig en macka med smör – det var gott. Ja, egentligen skulle väl allt varit gott.

Jag måste erkänna att jag tog med mig mackan och åt upp den i sängen, fråga mig inte varför – men jag var väl tvungen att äta den i omgångar. Tänkte hur sorgligt det var att äta en macka klockan fem, själv, i sängen.

Tankarna gick till den bästa fylle-ätaren av dem alla. Herr David Hasselhoff. Liggandes i bar överkropp och sluddra fram ord till den förtvivalde dottern. Man kan inte annat än älska den mannen, tycker dock synd om honom att hamna på youtube sådär (även om han är/var alkis), men det är helt tragiskt kul. Tyvärr finns det ett klipp med mig, full och pinsam (dock med kläder och utan mat inblandat). Men det vill jag inte tänka mera på nu, nej fy!

Älskar hur han påstår om maten att ”this is a mess” , vafan ja det är det – men det är ju bara han som grävt i det.

Posted in: övrigt, mat, partü