Blodigt värre

Posted on 19 april 2009

3


Blev en tur till födelsedagsfirande mot kvällen igår innan krogen, där fick jag även tillbaka ett par borttappade glasögon, sånt gillar jag.
Under kvällen tänkte jag en del på vad bra det kan vara med handväska, en stor fördel till alla kvinnliga varelser – helt klart. Dock så är det ju inte  helt omöjligt och förbjudet för mig att skaffa en. Man nja, det känns en aning för mycket feminint faktiskt. Fast kan leggingsmannen ha så borde väl jag kunna ha, är inte säker att jag dock skulle trivas med den. Skippar handväskan och tar min tyska turistmidjeväska istället. Hur som helst fick jag in mina små apfel schnapzel (vet inte stavningen – okej)  i väskan på krogen. Den där schnapzeln var någon hemsk äppellikör i alla fall som jag köpt i Tyskland nån gång, låg ju bara hemma och skräpade och det är ju en skam. Alkohol får väl aldrig ”ligga och skräpa”. Pinsamt ju.

På väg till efterfesten upptäckte jag plötsligt att min hand var blodig och byxorna var nerblodade. Hade inte märkt i huvudtaget att jag gjort illa mig, och jag vet fan inte på vad (och nej, så full var jag ändå inte). Blod på hela byxorna. Kan dock rapportera att jag precis tvättat dem och tror jag fick bort all mänsklig dna. Och källan till blodet: ja, jag har ett relativt litet sår på lillfingret, men det är riktigt djupt och så kan man lyfta bort skinnet så där lagom äckligt. Sjukt att det kunde komma så mycket blod från det.
Jag börjar bli lite allt för van nu med alla skador jag drar på mig under helgerna på fyllan.

imgp2473imgp2479

Nej nu ska jag fortsätta sega – precis som jag gjort hela denna dag.

Posted in: irriterande, partü