Är nog en godisfitta

Posted on 10 november 2009

2


Jag är duktig att hålla mig till mina egna löften jag. Har nu i ungefär två månader, nä fifan det är längre, sagt till mig själv att jag ska bli lite mer hälsosam. Eller ja i alla fall inte proppa i mig fett och socker varje dag som något fettigt arbetslöst socialfall som typ går runt i mjukisbyxor och fett hår. För man känner sig inte så partü när man häver i sig godis och sedan mår illa halva dagen.

Tänkte att jag skulle börja vara Anna Skipper denna vecka men det sket sig redan igår då jag åt choklad. Och idag köpte jag lösviktsgodis. I för sig bara några bitar som jag åt upp på en gång då jag kom hem innanför dörren. Jag känner mig ändå lite nöjd att jag inte åt godis när jag låste upp cykeln utanför butiken, det har hänt. Känns bara desperat, fast det passar mig nog.

Nämen imorgon kanske jag kan skippa sockret, nää vänta nu. Det kommer nog inte ske…

Picture0010

Picture0012